Saturday, July 31, 2010

misi hampir berjaya!

Heee....minggu ni aku kna study!
Azam tu...
Stakat sekarang aku agak berjaya.
tak percaya??
nanti tengok ek buktinya..
hehehehhe..
mgu ni asanya,
tak kluaq...tak tubik...tak jalan2...tak kuar...

Haaa..
kelas fardu ain tadi best!
sis Ghada Salem from Arab Saudi.
Kiut!
macam kaunselor-cerita pengalaman hidup n byak bagi semangat tadi.Bila aku dengar kata2 dia tadi.Aku rasa cerita zaman kanak2 kami hampir sama.Hmm..tak lah..memang sama!
Tadi kami dibahagikan kepada kump2..
setiap kum ada 5 org budak comel.
Heee..

Lepas habis kelas kami jalan2(aku n tikah)
Jalan2 kat KAED ja!
kelas tadi kat KAED.Tingat zaman CELPAD.
Kelas Fardhu Ain tadi sebelah kelas CELPAD dulu ja.Tu yang teringat tu..
Teringat ku teringat..

mgu ni ada LEPAC anjuran budak2 KAED-kuliyyah of architecture and development-
Apa yang aku boleh katakan??
Hmmm.........
1.Menarik
2.Tertarik
3.Debom(betul ke ejaan ni??)
Aku sempat snap.Skit ja!!


No comments: