Thursday, August 5, 2010

banyaknya makanan hari ni...
bermakna banyak la aku makan ari ni..
sekarang ni pon banyak lagi makanan yang sedang menanti.
Hehehehehehe..
launch tadi aku makan roti inti sosej and spageti..
sedapnya..
dah lama aku tringin..
hari ni sempurna ajat aku nak mkn.
Beli plak tmpat paling sedap lak tu.
BABUSH

makan malam pulak...
balik dari kelas political science terus kaki ni mengatur langkah ke cafe Asma'.Apa nak buat cafe mahalah sendiri tak bukak.kalu bukak pon memang semua bdk hafsa suka makan kat asma'..
Hati ni teringin sangat nak makan roti pisang and roti telur..
sedapnya lah hai tgok pakcik tu wat.
So,aku pon oder lah..
tercapai hajat..
balik lak ..kak asma' bagi keropok lekor..
banyak..
Hari ni rezeki aku memang murah..
Alhamdulilah..
Sekarang aku ngah makan keropok..
Jemput2..
roti pisang dan roti telur masih dalm bungkusan tu..
Hehehe..

No comments: