Saturday, September 18, 2010

kuih raya??....dah
ehem2??..dah
teddy??...muat ke ni??

alamak!kuih batang buruk tak buat la..sori kak ira(my roomate) & Kak Asma'.
Sebenarnya kami bertiga ada perjanjian@kontreks..heheh..
?
balik cuti ni mesti wat kuih batang buruk ..
aku suka pangil kuih tu..kuih nestum..
cedap OOoo..
(kalu bab makan memang!)
heheheh..

Macam biasa..sebelum aku berangkat balik UIA,mestilah jumpak orang kesayangan dulu.
Tenung puas2 !
Agaknya kawan2 aku tahu kot sebab apa..
terutamanya,si tiqah
ehehehe..
Dimanakah kami berjumpa tadi??
Disini...

padang besar
gua kelam
bukit ayer
bestnya..mkn2 pon bez..
si dia ada bg aku sesuatu
lilin
jual ke jepun
comey sgat
ada dua
satu teratai kecik pink colour sdan satu lagi panjang warna putih ada lukisan bunga.
cantik dan comey !


tepat pukul 11 malam ni aku dah naik bas.
tinggalkan katil queen ku..(suka sgt katil ni berbanding katil single di UIA,sebab saiznyalah kot..)
family memang la aku tinggalkan setiap kali ke sana...heee..
orang tersayang..
halaman rumah aku..
dan semuanya lah!

No comments: