Saturday, October 2, 2010

Happy Birthday to me!


Assalmualaikum wbt...birthday saya jatuh tergolek-golek pada 28 september.Ini bermakna birthday saya dah 4 ari jatuh tergolek.
maka...
bertalu-talulah birthday comment kat my FB..
macam biasa,sbb ada reminder..
kalu tak mesti tak dak sp yg tahu,,
paling best skali saya balik umah semalam...
Semata-mata nak celebrate birthday ke??
Taklah , nk urus broadband.
Broadband XXX yg agak mengong.
Modem rosak and still dalam warranty.Tapi pihak mereka tak bertanggungjawab.
Meaning?
Enggan menunaikan jnji untuk menggantikan modem saya !
Argh!!
tapi tak pa, saya dah ada modem baru.
sy dah beralih arah guna brdbnd lain.
Terima kasih abah !

Paling seronok lagi si dia sanggup ambik MC kerana sy.
Siapa?ada 2 org tau..
1.Abah.
Abah amik MC sbb nak urus hal broadband aku.Terima kasih abah!!!!
2.Incik Zaid
Dia juga amik MC kerana aku !
kami meluangkan masa bersama petang semalam.
best !
tak terkata hati ku!


Paling best lagi!!!
dapat hadiah..
dari soulmate..
Atiqah nama dia..
dia bagi aku chocolate..
tak makan lg.cadang nak mkn ngn dia sama2..
Terima kasih Tiqah!
Roomate aku pon turut bagi kek comel yang cedap cangat!

No comments: