Wednesday, December 8, 2010

menghitung hari PART I

menghitung hari
detik demi detik
masa ku nanti apakan ada
jalan cerita kisah yang panjang

sedapnya lagu tu...kalau kris dayanti yang nyanyi.aku??dalam bilik air boleh lah...
hahahahah
cuti dah nak abis.duduk umah ja cuti sem kali ni.kalu nak bandingkan dengan cuti sem yang dulu, aku menggunakan masa dengn baik.cuti kali ni??
menghabiskan wang dengan baik...
hmm...

ap nak jadi nih??
merana la sem depan kalau sikap aku tak berubah.huuhhhh



so , cik myezatul aqma kenalah istiqamah dalam berbelanja.hehehe..utamakan keperluan dari kehendak !

okey...okey...sambung crita balik.bab menhitung harini lah~
macam biasa , aku ni kalau bab2 packing memang cepat , pantas , tangkas..
Ohh mama...bukan kakak segera mau keluar dati sini, tp kakak memang dah macm ni
hee....(muka tak bersalah!)kakak kan suka buat kerja awal2....
smpai UIA nanti , siaplah aku untuk serabut...

UWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAA..ohh new sem , tolonglah jgn serabutkan aku.aku pohon ..

4 comments:

Raji berkata said...

duit ak dh nak abis T.T
baru igt nk berjoli lepas final
hohohoh

pari-pari cinta said...

heheheh..
jom shopping...

myezatul aQma said...

raji :hohoho..berjoli memang best tp bila dilanda kekeringan tidak best...

myezatul aQma said...

pari-pari cinta : nk jimat!!
tak nak blanja2 lagi
utamakan keperluan
ketepikan kehendak