Thursday, May 26, 2011

kucing dan ikan lumba-lumba boleh jadi bestfriend?

Assalamualaikum semua(^____^).Amboi meleretnya senyum Cik Akma. Okey3, korang suka ikan apa?Cik Akma suka ikan lumba-lumba.Comel sangat ikan tu, Suka3(^___^).tadi waktu Cik Akma saja2 jalan2 kat youtube,jumpak lah satu video nih,comel sangat2.Ikan lumba2 bermanja-manjaan dengan kucing.Wow !!!
Comelkan ik
an lumba-lumba?ikan ni sangat unik tau.Apa?Haa...cer tengok kat bawah tuuuuu...

1.Ikan lumba lumba comel ini boleh tolong korang kalau korang sesat kat tengah2 laut. Ikan lumba lumba comel ini akan bimbing korang ke tepi pantai.Haaa, menakjubkan !

2.sejenis mamalia yang hidup dalam air.sekali-sekala tu dia jenguk2 lamuka dia ke atas.nak ambik nafas..hehehe(^___^)


3.Ikan ni comel dan manja.Senang nak ajar pulak tuh.Pendek kata , tak degil lah. Tak derhaka.Hehehehe

Haa..yang ini lagi gempak beb !!!

4.Dikatakan jugak,ikan ni pernah tolong kapal laut China time diorang diserang lanun.

5.ikan lumba-lumba kaler pink?





6.ikan lumba berkawan dengan kucing.bermanjaan dengan kucing lagi weh!\Haaa..silah tengok kat sini

7.ikan lumba-lumba pandai melukis.Korang pandai tak?hehehe


sumber gambar:Mr Google Image

9 comments:

Cik NuRuN said...

aww aww ~ Cik Nurun suke ikan buntal , teehehee ^^,

Cik NuRuN said...
This comment has been removed by the author.
myezatul aQma said...

aik..npe sukan ikan butal?ikan tuh tak cumil lor

shafmechy said...

ikan paling bijak =)

zOeY zAu YaH said...

ikan tu sgt comel dn cerdik tpi 2,3 kali tgk rasa geli haha

myezatul aQma said...

SHAFMECHY: dah la paling bijak, bila di ajar lagi la bijak(^___^)

myezatul aQma said...

zoey ya:ada lak rasa geli.saya rasa mcm nak pelukk cium dia ja.hahaha..comel sgt ikan tuh

IFA Athirah said...

waah!comel giler!!Rsenk bela ikan lumba kt umah!hehe http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

myezatul aQma said...

ifa:ouh..sy pon rasa nak bela.heheh
umah tepi laut bleh la(^___^)