Monday, September 19, 2011

ini beg cik siti fatimah


Assalamualaikum.Hari ni akma nak menunjuk beg lagi.Ini beg kawan akma.warna biru macam dia mintak.Tapi,sori tak da garfield.Tak sempat nak sulam laaa..So,akma gantikan dengan bunga biru yang comel(^___^).Akma tambah renda cotton sikit bagi nampak lagi comel.

Akma buat saiz besar unutk Cik Siti.Boleh la dia nak isi buku..

harga:akma bagi harga RM20 jer kat cik Siti sebab akma tak sempat nak sulam2 & sebagai tanda mintak maaf.Selalunya akma ambik harga beg macam ni RM 25 tau.

nak order?tunggu bila akma dah bukak order nanti k(^__^)

10 comments:

msredcheesecake said...

buat sendiri ker? comel la... rajin n kretip...

shaliza khairi said...

wah. handmade ke? comel. =)

tiefazatie said...

comel gle!pandai awk buat nie..=)

amierah said...

comelnye... ni yang rasa nak order nanti ni.

saufiera88 said...

bile nak bukak untuk order? asyik tutup je :-(

myezatul aQma said...

msred:yup...(^_^)

myezatul aQma said...

shaliza:iya..

myezatul aQma said...

tie:tma ceh(^__^)

myezatul aQma said...

amirah:order bila akma bukak order nti ek(^__^)

myezatul aQma said...

saufiera:sabar ek..