Saturday, December 17, 2011

Ops! Teman Lelakimu Psiko? Tinggalkan Sahaja!




BERCINTA DENGAN LELAKI PSIKO? OH TIDAK! BAGI YANG MEMPUNYAI PENGALAMAN BERCINTA DENGAN LELAKI SEPERTI INI PASTI AKAN BERASA SERIK. APA TIDAKNYA, KEHIDUPAN KAMU SEPERTI DISELUBUNGI MISTERI. ADAKAH KAMU SANGGUP MENERUSKAN PERHUBUNGAN INI SEDANGKAN KAMU TAHU AKIBATNYA JIKA KAMU MENERUSKAN JUGA. JOM KENALI JENIS-JENIS LELAKI SEBEGINI!

1. Tidak menunjukkan sikap sebenar


Perkenalan awal kamu dan si dia indah belaka. Maklumlah baru pertama kali berjumpa. Si dia pula pandai memikat hati dengan menunjukkan rasa sayangnya kepada kamu dan menghulurkan bantuan, malah tidak tercuit langsung sikap negatifnya di hadapan kamu. Lelaki jenis ini akan cuba memikat kamu dengan menunjukkan kebaikannya

terlebih dahulu sehingga kamu merasakan dialah lelaki yang paling sesuai untuk dijadikan teman hidup sedangkan hakikatnya dia bukan lelaki seperti itu.

2. Manis mulutnya

Untuk pengetahuan kamu, lelaki psiko ini mempunyai sifat yang manis mulut. Bak kata orang, lembut gigi dari lidah dan kamu boleh terlentok dengan setiap patah perkataan yang keluar dari mulutnya. Baginya untuk m

emikat hati kamu haruslah menggunakan perkataan yang mampu mencairkan kamu. Kamu harus berhati-hati dengan lelaki seperti ini. Jangan mudah tertipu dengan kata-katanya. Seelok-eloknya kamu selidiki terlebih dahulu latar belakangnya.


3. Pandai berlakon
Lelaki psiko memang pandai berlakon kerana mereka mempunyai dua personaliti. Bahkan lelaki jenis ini boleh berubah watak menjadi seorang individu yang sangat penyayang kepada individu agresif. Jika dari awal lagi kamu telah nampak akan tanda-tanda si diamempunyai sikap seperti ini, lebih baik kamu tinggalkan sahaja. Walaupun kamu sangat menyayanginya, kamu perlu memikirkan masa akan datang, mampu atau tidak si dia membahagiakan kamu?


4. Setiap pergaduhan membawa kecederaan

Walaupun telah lama menjalinkan hubungan, si dia sukar mempercayai kamu. Si dia selalu bersikap curiga dan menuduh kamu yang bukan-bukan. Meskipun kamu berterus-terang dengannya, si dia tetap tidak menerima penjelasan yang kamu berikan. Kemuncaknya, kamu dan si dia mula bergaduh sehingga membawa pada kecederaan. Si dia sudah pandai mengangkat tangan dan mencederakan kamu tanpa rasa bersalah. Sepatutnya si dia melindungi diri kamu dan bukannya memperlakukan kamu seperti itu.


sumber: majalah remaja, sumber gambar: GOOGLE

haaa...nanti aQma nak review blog korang.Lihat sini

3 comments:

Miss Nadya said...

takutnye ble tringat blek..nad pernah kena..urm..

Rosalia said...

pernah dpt. seram giler. meremang bulu tengkuk gua.hahah

sYafIk-wAy said...

no.1 ngan 2 tuh macam terkena batang hidung sendiri jewk , hahaha . larik !!!!