Monday, July 19, 2010

dinner roti canai !!!

hmm...sdapnya !!!
dapat jugak aku makan roti canai malam ni.Dah lama aku trigin nak mkn roti canai kat cafe Asma'.

Sedap!!!

time ngah makan tadi,tgin lak crita Angah.Hahahhaah..
kelakar2..

Pada pagi Isnin itu,suasana sek SMKTS sungguh ceria sekali.Al-maklumlah sambutan hari Kokurikulum dan Hari Anugerah Pelajar sedang rancak berlansung.Tiba2,kedengaran suara pelajar perempuan menjerit meracau-racau sambil menarik tudung di kepalanya.
Pelajar perempuan itu menjadi perhatian semua org di situ.
Seorang ustaz sekolah itu telah datang untuk memberi bantuan.
Hal ini hampir selesai...
Tiba2,Makhluk yang menguasai tubuh pelajar itu membuat satu permintaan.
Permintaan???

Makhluk merasuk : Aku tak nak balik.
Ustaz :balik!aku kata balik.
setelah disuruh berkali-kali oleh ustaz,makhluk tersebut setuju dengan bersyarat.Dia ingin permintaanya dipenuhi.
Makhluk merasuk :Aku ada permintaan.Kalau kau nak aku balik.Tunaikan permintaan ku!
Ustaz :Baik.Apa permintaan kau?
Makhluk :Aku nak makan.
Ustaz : baik.Apa yg kau nak mkn?
Hmmm...apa yang makhluk tu nak makan ya??Pulut kuning & telur ayam kampung rebus la tuuu.Tak ponkambing sekor..ayam kampung sekor..
Haaaa...bukan2...slah2...
Makhluk tu nak makan....
Makhluk merasuk :roti canai!

Hahahahhaha..kelakar2...roti canai??makanan 1 Malaysia tuhh...




No comments: