Sunday, July 18, 2010

ari2 kluar...ari2 kluaq...ari2 tubik..

Assalamualaikum wbt

Hari2 aku kuar mgu ni...
Almaklumlah...cuti 3 ari.3 ari??Ylah...klas start isnin smpai Khamis ja.Hari Jumaat memang tak amik kelas apa2 pon!Sabtu ada la...tp,semalam tak start lagi kelas Fardhu Ain.Hari Ahad memang cuti la.


Hari Jumaat
aku & Tikah ke Times Square.Si Tikah memang dapat la baju yang dia tercari-cari & beg.Tahniah!anda berjaya.Hahahah...Aku pon berjaya jugak.Beg berwarna p
utih, jam tangan putih & kasut bilik PInk!pink?comel la weh..pink pon pink lah...kasut blik pink.
beg ini akan ku bawa ke kelas mulai esok!

jam tangan.jam murah ja.x tau la smpai bila riwayatnya !

Hari Sabtu
aku keluar ramai2...Aku,Kak Nur,Ain,Syida,Ayu,dan Aza.bestnya...walopon kami(Aku,Kak Nur&Ayu) bukan roomates lagi,tp masih dapat keluar sama2.best sangat!Hehehehe..Kami memborong sakan semalam!memborong di Mydin.Orang yang memborong sakan ialah SYIDA=)..(hak2..padahal semua sama ja!).keperluan lah katakan..

Hari Ahad (hari ini)
aku keluar lg.Lagi???Hahahahha..mgu dpn x mcm ni dah kot.
Destinasi terdekat ja.OTK.
Hari ni aku keluar memang saja2.Ya ka??
Tidak....tidak...Aku keluar mencari biskut fav aku.Kak Nur pon!
Heee...kami keluar bertiga.Aku,kak Nur dan Lin.
Lin menyempurnakan niatnya untuk makan Mc D..Aku pulak tolong menyempurnakan niat roomate aku makan KFC.Ehem...bukan aku yang makan tau!Aku tolong beli untuk dia.Dia kata asyik igt KFC n x leh nk fokus...
So...hari ini keinginannya tercapai.Lebih fokuslah lepas makan KFC kak Ira!hehehe..

~sEKiAn~


No comments: