Monday, June 20, 2011

kepada :TOK HAJI,saya tak suka kamu.Jangan zalimi saya lagi!!!

Tolong aku dari dizalimi TOk Haji ini!!

Aduhh...sakitnya.Tok Haji ni memang jahat ar. Tiap2 hari dia kenakan aku. Nama ja Tok Haji. Apa nih?! Malam pun dia kenakan aku. Hampir 2 tahun dah Tok Haji ni menyakiti aku. Kadang2,bila aku dah tak mampu nak berhadapan dengan Tok Haji ni, aku pon melarikan diri. Namun, yang peliknya, hati aku sendiri yang dengan rela pergi semula mencari si dia ni.

Haish..apa peliknya aku ni?Apa aku ni tak sedar2 lagi ke ya
ng tok Haji ni benar2 menyakiti ku dan juga benar2 menyeksa ku.Aduhhh..aku bingung dengan diri aku sendiri. Hmm..apa boleh buat ? Aku ni terpaksa memerlukan dia walaupun sepenuh jiwa dan ragaku say "NO".

Korang...korang nak kenal tak siapa tok Haji nih? Meh aku kenalkan...haaa..ni la Tok Haji yang aku cakap tu !


Ni pulak sanak saudara dia......

haa....yang ni pulak adik bongsu yang comel kot. Ala 2 panda gitu

aku kenalkan dengan adik beradik tok aji ni sekali ek...

Semua adik beradik tok aji ni berjaya.Semua ada kerjaya masing2 kat luar negara. Haaa..jangan jeles weh!!!

Korang pelik tak kenapa aku panggil benda alah ni TOK AJI ?
family aku memang panggil benda ni Tok AJi. Entahlah sebab apa, sebab sangat sesuai kot.

Haa..kenapa aku tak suka benda ni hah?
sebab benda ni buat aku sakit perot.Pendek kata, cirit birit la.Tak larat la aku nak ulang masuk jamban.Hadoiiii.. Family aku jarang makan kat luar sebab ni la.. Alah tersangat weh!!!
Sepanjang aku duduk UIA ni memang la makan makanan cafe. Aku rasa diorang guna tersangat la aji no moto ni.Sebab tu la aku merana tiap2 malam..tiap2 hari.

Tolong aku lepaskan diri dari TOK HAJI ini!!!!

Readers yang disayangi sila LIKE sini

6 comments:

Nour Akmal said...

ingt kn tok aji mne lh td..suspen je..huhuhu

shafmechy said...

ala ngan menda tu ke? jenuh cmtu..rata2 org guna tok aji tu bg sedap makanan..

AzwanRamli said...

ceit!...skali terkono la guwa....hahakaka

myezatul aQma said...

nour akmal:tok aji ni lah..mne lagi..hehhehe (^___^)

myezatul aQma said...

shafmechy:memang jenuh ar nk melarikan diri dari tok aji nih...

myezatul aQma said...

azwan ramli:ek??hee..sowi3(^___^)