Tuesday, July 26, 2011

aku terkena penyakit yang susah nak cari ubat.kalau ubat ada pon,tetap teruk rasanya !

Assalamualaikum.

Menderitanya hati ni bila menghidap penyakit serious nih.Itulah,dulu mama dah pesan kat aku,tapi aku nih degil.Ouh..sakitnya!!!Sabar ja lah. . .Itu je lah yang aku tahu.Suatu masa nanti mesti penyakit aku ni akan sembuhkan kan3??



Kawan2 tau tak penyakit apa yang aku dapat ni?Mesti tak tahu kan...sebak pula hati ni nak cakap penyakit aku.sob...sob...sob..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
PENYAKIT RINDU


Heee..sila jangan sakit hati dan menyampah dengan jenis penyakit yang kronik ini.

maaf maaf maaf


Inilah akibat main cintan-cintun.Bila tak berjumpa rindulah. Ouh..pic si dia pon tak ada. Si dia ni sangat misteri bagi kawan2 aku sebab aku tak pernah ada gambar dia. Sori kawan2(-__-). Aku ni rindu dia tahap apa entah ni!!!Lama aku tak dating.Last dating cuti sem lepas.Sob...sob...sob...
Orang tu sibuk dengan kerja,orang ni kenalah tunggu!Dalam sehari nak dapat mesej pon susah(T__T)

tengah2 penyakit rindu nih,aku lagi la terasa bila bukak blog orang,orang sibuk dating!lagi sebak hati ni bila tengah blogwalking ada blog yang main lagu ni...


Lirik Lagu Eren feat. Romi Pelengkap Hidupku Lyrics

aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
aku bagai bintang yang tak ditemani malam
melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
yang membuat aku tak ingin pergi darimu
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
* teringat janji lamamu kepadaku
teringat aku teringat
teringat saat kau masih ada di sini
temani ku sepanjang hari

reff:
bila kau pergi jauh ingatlah aku
bila ku di sampingmu peluk tubuhku
bila kau rindu aku panggil namaku
ku datang menemuimu

peluk erat jasadku jangan lepaskan
tetaplah kau di sini arungi malam
karna hanya dirimu belahan jiwa
pelengkap ku di dunia

repeat *
repeat reff [2x]


Source: http://liriklaguindonesia.net/e/eren/eren-feat-romi-pelengkap-hidupku/#ixzz1TE44HJBu




2 comments:

Cik Baju Kurung said...

haha . sabar aje . rindu tu perlu jugak dalam hubungan nie ;)

myezatul aQma said...

cik baju kurung:lama sangat dah ni rinduuuuu