Sunday, July 17, 2011

Saya dating dengan budak comel

Assalamualaikum

Lama sungguh saya tak berjalan-jalan a.k.a berdating dengan si dia.(^___^).Maklumlah,asyik busy menjahit jer kan3?Adoih..kebas badan2 menjahit weh.So,semalam habiskan masa bersama si comel.Siapakah si dia itu???Semestinya,dia sangat comel tau.Kalau tak percaya,jom kenal sama dia(^__^)
Jeng jeng jeng...Cik Nabila.Inilah adik bongsu Akma.

makan..makan...makan...


kenyangnya. . .

Ouh..bestnya! Kami ber-KFC bersama,beli handphone baru kat si comel ini.Cik Nanila ni nekad nak beli handphone.So,dia kumpul duit sekolah yang mama bagi setiap hari.LAgi...beli aksesori handphone yang comel mcm dia jugaklah!Heee(^__^)Masa kat KFC kami lapak lama2,sampai pleayan KFC & sister yang mop lantai jeling2 kat kami.

Ouh tidak...jangan marah kami.Marah si comel ini sahaja

Haa..apa yang Adik Ila paling suka sepanjang dating ialah:
pergi beli handphone, jurujual tu kata dia comel
pergi beli handphone chain.jurujual tu kata dia comel
prgi beli sim kad pon dipuji comel
pergi KFC,lagilah dipuji comel dan ditenung-tenung.

So,Cik Nabila perasaan..Tak pa3..dia memang comel(^__^)

2 comments:

fathiahRAIHANA said...

wahh sepanjang hari asek kena puji je . hihi
tp die mmg cute pom :)

myezatul aQma said...

fathiah:
tengok..dia dipuji lagi~