Friday, April 27, 2012

PROMOSI BROOCH COMEL: Beli 5, Percuma 1


Assalamualaikum..Lamanya tak update blog.Waahhh..baynyak yang dah berubah kan3???
Haa..sekarang Akma sedang bz melayan brooch comel2  kat atas tuh.

Dah ramai yang beli on-line.Beli direct terus pon ramai.Brooch ni bukan saja comel pinkan ditudung.Brooch ni letak kat mna2 tempat pon comel..kardiagan ker..blaus ke..beg ker..


So, usha2 la Aqma Craft di facebook.Berminat boleh pm akma (^___^)

saiz: 2cm
price : RM1.00 each
beli 5 percuma 1

bayaran ke BSN or MUAMALAT
postage:
semenanjung Malaysia: RM8
sbah:srawak: RM9
pm lah saya klu berminat ok...
Nak jadi dealer pon boleh..

*Kalau berminat nak jadi dealer brooch comel ni, sila mesej saya di FB Aqma Kraft.
*banyak lagi jenis brooch.nti sy update okey!!
*LIKE my craft page jugak ye....(^___^)

5 comments:

Unwerfron said...

ahahahhhahahaa o.0 pero0 seveee jenial jjeejeeee yeahh

Ardini Izzati said...

Lawanyaa akak buat. Nanti nak pegi chekidautt lah :)

~*Mary*~ said...

WOW! It's very creative! I LOVE IT! :D

BlueiceButterfly said...

~wow..sangat comel..teringin >_<

fatin amalina husna said...

wahh..cantikk!! husna suka..kat rumah dah mcm2 jenis dah..hak3..

jd dealer pon cun nie..^^