Thursday, May 16, 2013

muka ada senyum ...

vitagen! sayangilah perut anda setiap hari :)

Assalamualaikum..
comel tak botol vitagen kat atas tu? Hehehe..Itulah iklan vitagen dalam kelas HIST 3350- Indonesian History from 1500 C.E (^___^).Vitagen apple flavour, sbb grape dah abis..Keluar awal2 pagi semata-mata nak beli vitagen ni je.Nak breakfast dengan vitagen konon..Well, klas start 8.30 am, so haruslah aku kuar lagi awl untuk menghilangkan mengidam aku ni.

Okey, 
disebabkan minggu ni last kelas bebudak UIA..
disebabkan wujudnya study wk yang best..
disebabkan final exam aku start lambat lagi(30/5/2013)
jadi..
jadi..
jadi..
jom balik kampung dulu!!!

nanti saya dating dengan awk ye Incik Final Exam (^___^)

Hmm..beg dah berkemas.
Bilik pon dah comel..
So, esok habis je replacementt class rusia haruslah aku menuju DUTA..
(hahahah.. macam ekslusif sangat tempat tu, ramai kengkawan aku semangat nak p DUTA gak.curious diorang cakap !)
well, orang utagha haruslah ke situ kalu nak balik kampung..


muka ada senyum~

No comments: