Monday, July 12, 2010

alhamdulillah...

assalamualaikum wbt

Alhamdulilah.Aku selamat sampai bumi UIA tercinta hampir pukul 1 petang.Cadangan dengan Pak Su memang la nk p awal,tapi best sangat tdo.So,terbangun lewat.
hahahhahaa....
tp...ada benda yang lg best.Apa ya??
Breakfast+Launch=(brunch) kita org mkn KFC
finger licking good !
cedap oo0..
memang aku tgin nk makn pocketful toasted skali lg pon!
dan akhirnya tercapai...

Apa yg best sem ini agaknya??
Let's see..
1.stay room level 2....dulu level 4.So,x yah la pnat2 nk panjat tangga lg! =)
2.This sem i'm goinhg to kuliyyah.Hope sukses=)Bukan senang nak berjuang dlm kuliyah ni...seram asanya...
3.Roomates baru.macam mn la agknya kan??adakah ini perihal best??masukkan ja lah...hahhahahaha
4.This sem i got all classes with my soulmate,Tikah.
(n0t tikar k!)

Haaaaaaaaaaaa.......
yang atas tu sempat draf ja.Ari ni baru sempat post.Tenet prob la plak duk level bwah.huhuhu..
Tak best kan??

Hari ini hari ke-5 aku stay UIA.Mean's hari ini hari ke-4 aku p klas.
Best ka??
hmm...x tau nak kata..
kadg2 sempat lg aku menung2 dlm klas.
dtg klas lewat 2x mgu ni(class creative thinking)


Esok no class 4 me!!!

suka suka suka...

suka ja x dak klas..

HAHAHAHHA
jap lg my soulmate n i nk merancag perjalan utuk ari esok.nak g mn??
jap ek...nk musyawarah..


1 comment:

myezatul aQma said...

pjgnhya post aku kali nie!