Friday, March 18, 2011

Contest : Adik-beradik ku yang cute !

Salam all , comey kan pic kat ats tuh?Itu bukan sekadar pic tau..Itu ialah banner contest adik beradik ku yang cute.organised by : Fadhirul Ahmad.JOm join ramai2...setakat sekarang ni , dah memang ramai...ramai bangat!!!Thanx to Liyana Z because sudi tagged saya for this contest.

Nak join?klik la banner tu yeeee...
okey , ni pic yang saya pertaruhkan !





cute-miut kan kami??hehehe..ni pic kami 3 beradik.yang depan ialah Angah(anak ke-2) , yang tengah ialah saya! , yang belakang pura2 pendek ialah adik tunggal lelaki.Kami panggil dia abang , dan dia memang suka berlagak macam abamg...Tp , kami suka (^__^) hahahha..

Kenapa saya pilih pic ni?
Saya pilih pic ni karena , pic ni disnap oleh adik bongsu kesayangan kami.Nabila.Ini ialah hasil snap si dia yang terbagus.So , why not saya pertaruhkan hasil karya beliau sebagai pengahargaan(^__^)

Saya tagged 3 orang kawan yang sangat bertuah :













12 comments:

Budak Kampung said...

tq join~

Liyana Z said...

Cute! sedondon gitu~ hehehe

zianazone @ appleijo said...

hehehe thanks tag kita fren..nanti kita try join ek

myezatul aQma said...

budak kampung : welkem...
pilih la daku(^__^)

myezatul aQma said...

liyana Z : pic nana pon cute..

myezatul aQma said...

ziana : join tauuu(^__^)

Liyana Z said...

hehe..mai join contest saya suka tau! :)

myezatul aQma said...

liyana Z : bestnya contest tuh..
niat ati memng nak join..
tp..
tak dak la pic tgah mnjhit..
hhuhu

azi nur said...

alooalooo memang comel!

myezatul aQma said...

azi nur : hee..thanx2..
gambarni kirorg memg perasan comel..
perahsantan la katakan..

Raji berkata said...

owh yeah cute jer adik bradik kau inshaAllah boleh mng nih ;D

myezatul aQma said...

raji : heee..mintak2 la.mesti la cute..semua kcik2 lagih..
hee..skali ngn aku la jadi budak kecik.heheh