Tuesday, May 3, 2011

Bercuti Part I


senyum plez!
untuk mendapat feeling baca entry nih.


Assalamualaikum.
puasnya bercuti , dapat buat macam2!
pa saya buat cuti nih?
1.makan
2.tido
3.tengok tv
4.memerap di rumah
5menjahit



aktiviti yang nombor % tu la yang akma paling enjoy buat sepanjang cuti nih...
Hehehehe..aktiviti yg lain pon enjoy jugeks..

Hahhaha..disebabkan aku ni suka menjahit , ada pulak kawan call nak upah jahit baju kurung.
adossss...tak nak la aku weh , buat masa nih aku jahit baju kurung aku saja tau!Haaa..lagi satu baju jubah mini pon aku boleh jugak jahit.Baju ni yang satu-satunya yang aku teringin nak jahit , and last skali slalu la jugak pakai baju tu.Rasa puas hati sangat2 bila pakai baju jahitan sendiri.Haaa...baju raya aku tak jahit sendiri.Aku nak mama aku jugak yang jahitkan.Hehheheh(^___^)

Tapi , cuti ni aku tak menjahit baju tau !ya , benar walaupon sepasang saya tak menjahit baju.Slalunyakan , setiap kali cuti sibuk ja diri nih nak menjahit baju.hahhahaha...(^__^)So , apa yang aku jahit?

saya jahit

beg pensil , beg make up , beg duit syiling , beg nak pi klas , sepit rambut/selendang.

wah3... banyak jugak benda yang cik akma ni jahit kan???
Mestilh , banyak dan comel2 tau!
yang paling best , tempahan untuk beg pon Cik Akma dapat tau!(^__^)
kalau boleh nak tampal sekarang jugak pics semua tuh kat entry nih.Tapi ,USB handset tak bawak balik.Huhuhu..tp tak pa , balik Uia nanti , cik Akma tampal semua gambaq tu naaa.Next part entry ni Akma tampal naaa...


2 comments:

akema yazid said...

tolong jahitkan beg pensil untuk akema satuuuuuuuuuuu..
boleh?? (:

myezatul aQma said...

akma:eh..nma kita agak kesamaaan.heheh(^__^).mestilah boleh dengan dwet..hehehe