Sunday, June 12, 2011

PART 2:bila saya teringin main lukis-lukis,rasanya seperti kanak-kanak tabika

Assalamualaikum...
Macam yang aku pernah janji sebelum nih ,aku nak letak pics lukisan kanak2 rebina aku tu kan? So,today aku upload untuk hampa semua(^___^).Yang ni,sambungan entry yang dulu tu tau -

bila saya teringin main lukis-lukis,rasanya seperti kanak-kanak tabika

Enjoy..

Haaa..inilah hasil lukisan kanak2 tabika hari tu.Boleh pulak buat gantung2kan?Hahahahha(^___^)

Adakah benar benda alah ni mencantikkan pemandangan bilik aku?
Haa..jom kita terjah...
So, apa pendapat korang? I really need your comment.Pleezz...


Sebelum terlupa,sila LIKE page musica hearty aQma (^___^)



8 comments:

shafmechy said...

amboi..kemasnya bilik..sejuk mata memandang..haha

myezatul aQma said...

(^___^)

Otak said...

comey2 ..hehe..boleh buat tempahan tak ? ekeke =P

Otak said...

comey2 ..hehe..boleh buat tempahan tak ? ekeke =P

myezatul aQma said...

tempahan?suka2 je la ni...

Liyana Z said...

osom! and cute!!!

myezatul aQma said...

heee(^____^)

fiefi Duffea Arnassier said...

jimat duit ehehee ^^