Sunday, July 31, 2011

saya ada HEADER BARU !

Assalamualaikum
Hai3..siapa dah tengok header barui saya?Sila angkat telinga!!!
Heheheh..Header ni dari Noratisa Nasir.

Dia cuma warnakan apa yang saya lukis.
Boleh2 ja lah kan saya lukis?Lukisan saya tak macam orang lain lukis.Kalau melukis binatang ker kartun ker.. tau la..Kalau orang ni,Akma lemah.Yup!tersangat la lemah(T___T).Pernah tengok lukisan akma yang lain tak?Kalau tak pernah tengok la...Kilik sini tau!


Siapa yang nak order doodles dengan Noratisa Nasir sila klik nama dia tuh..

4 comments:

liyana z said...

Cunnya header baru...doodle pun cute!

amirah anis said...

mira nk satu lah! ;p

farah hanim said...

hehee
cutenye header
cm tuan nye jgak =D

◕‿◕Syasya◕‿◕ said...

okie ah tu dari x bule lukis !