Friday, July 8, 2011

sewing project : lagi lagi lagi beg!!!

Assalamualaikum semua.Terima kasih banyak kepada kawan2,dan readers yang sudi order beg.Akan datang banyak lagi produk jahitan tau! Macam saya plan nak jahit.Semuanya sebab nak lepaskan rindu kat mesin jahit kat rumah tuuuu.Kalau korang order,lagi la aku akan suka dan bergembira sebab dapat bersama mesin jahit selalu.So,for this entry,aku tampal pic beg model terbaru versi aku.HArap sangat korang tergoda(^___^)



beg model baru.Korang tergoda tak??
fabrik pilhan yang dijadikan beg

harga : RM 20
saiz : 2 inchi x 11 inchi x11 inchi
satu ruang sahaja

bersama order,sila sertakan:
1.fabrik pilihan (dari kain yang saya sediakan dan saya upload ke sini)
2.ciri-ciri yang anda mahu.
cth: ada 2 ruang ,
ada pita lekat

mau order??
contact e-mail saya di page fb aqma craft

9 comments:

Lis said...

niceee larh :) bpa hengget ya ?

myezatul aQma said...

lis: rm2o jer

Anonymous said...

comel..nk nangis tgk T_T

myezatul aQma said...

jgn la nanges..

Aimifiqa said...

suke design ni la. bestnye kalau dapat.

myezatul aQma said...

aimifiqa:dapat?tgu sy ber-GA k!

Anonymous said...

comel2 laa..

pandai wat beg2 tue,, kt kedai xda jual ni hehehe..

suka sangat2

tarer menjahit kan :)

Anonymous said...

nk order.. :)

NuraftinaDewi said...

i want i want! tell me the procedure. =) nice.